torsdag 28 juni 2007

Snart bär det av...


...för Hjalmar & Selma till Italien!

För att de som vill och har intresse skall få en chans att följa vår familjs Italienäventyr har vi skapat denna blogg. Här är det meningen att ni skall kunna få en in blick i vårt nya liv.

Vem är vi? Nina, Sebastian och våra barn Hjalmar och Selma. Hjalmar är 3 år och Selma snart 1. I september börjar Sebastian sitt nya jobb i Italien och därmed börjar vårt, än så länge, största familjeäventyr tillsammans. Följ gärna med oss genom vår resa!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul för er, jag är avis...och hoppas att ni får det bra (det får ni ju förstås) ska följa er med spänning.
Camilla och Poppy

Anonym sa...

Grattis till flytten! Sa spannande! Ska bli roligt att "folja med" via er blogg:-)

Kram i massor till er alla!
Vem vet... kanske ni far besok av oss en dag...

Anki & Eddie

Anonym sa...

Ja, vad roligt. Jag kommer att hanga med och sager att det var verkligen pa tiden!!! Jag ar glad over att fa er som grannar och ska genast kolla upp mojligheter att resa fran Madrid till er i Italien! Vi ses om nagra veckor! Trana pa din spanska Nina! Kram pa er alla. Ska bli kul att se lilla Selma!!! Kram. Linda

Anonym sa...

Hur snart får man hälsa på? :)

Hacke & Stina

Anonym sa...

Jag hoppas att ni får det bra, jag vet bara inte hur min fru skall klara sig utan Nina och Hjalmar. Vem skall hon nu gå till lekplatsen med? Hoppas att man kan få komma ner och hälsa på er.

FORZA ITALIA.

Hälsningar från Magnus T

Anonym sa...

Låter fantastiskt! Det var alltför länge sen, pratade med Pernilla om att få ihop oss och barnen nu i sommar innan ni beger er. Får se om vi lyckas med det. Hoppas allt är väl annars! Och skoj med bloggen.

Kram Sara

m Ville och Krille

Anonym sa...

Husen ser ju riktigt fina ut. Behöver ni renovera något så är det bra att ringa så kommer jag ner och hjälper er.

Forza (MODENA) Juventus.

MT

Anonym sa...

Hoppas att ni får en trevlig resa till Modena. Jag är säker på att ni hittar ett fint hus.

Tack för en trevlig kväll.

Twedberg