torsdag 13 augusti 2009

Tiden går nästan för fort...

Redan är halva Sverigesemestern förbi. Vi har hunnit med en massa roliga saker men det finns mycket kvar att göra. Nya minnen har skapats och lagrats för framtiden, oftast med mycket skratt och glädje. Vi har dokumenterat semstern väl, ny kamera införskaffades direkt då vi satte fötterna i den skånska myllan, så väl tillbaka i Italien kommer massa foton publiceras. Nu ser jag och Seb fram emot en barnfri helg, då ytterligare vänner skall träffas och nya bekantskaper skapas...

På återseende...

4 kommentarer:

Vicky sa...

Ha en fortsatt bra Sverige semester.
Jag kan inte säga att jag längtar ner till värmen så vi blir nog kvar i Småland drygt 3 v till... Kram

segsliten sa...

Jag förstår precis vad du menar. Just därför kommer jag och klimparna ta en vända till.
Kram ☺

Anonym sa...

Nina, hinner vi med en fika innan ni åker hem igen?
kram/sofia

Stinas mys sa...

Fann er trevliga blogg när jag sökte på "köra bil i italien".
Detta eftersom vi funderar på att hyra en bil under den tid (2-9.9)
vi semestrar i Italien. Hmm.
Undrar om våra nerver klarar den påfrestningen :-) Hjärtliga hälsningar från Anna-Stina Vasa-Finland.