fredag 3 juli 2009

Sverige på besök

I måndags kom syster och "storkusinerna" till oss. 10 härliga dagar skall vi ha tillsammans, nu har det snart gått halva tiden. Vi har hunnit med en hel del; sol och bad, klättringspark, lek och bus. Idag kör vi till Desenzano del Garda för att tillbringa helgen vid Gardasjöns kant. På vägen hem hoppas vi på att vädret ger oss tillåtelse att stanna till på ett vattenland som vi passerar. Sen är det bara några korta dagar kvar tills familjen lämna oss och de dagarna kommer med säkerthet tillbringas vid poolen.

3 kommentarer:

segsliten sa...

Mysigt ni har det! Jag förstår att poolen lockar i värmen.
Kram ☺

Anonym sa...

Kul att ni har det bra alla, och ett fint väder vad jag förstår.
Vi har precis idag lördag vid 21.00 kommit åter fr vår Sverigetripp upp till Uppsala.
Vi har haft det bra och ett strålande sommarväder.
Mamma

Anonym sa...

Tack Linda i Madrid för hälsningen, och jag hoppas att du har det bra där du är.
Vi pratas vid ibland på Ica Berit o jag, så jag har viss information.

Kul att du är där, o Nina är där, också Emma som är kommen till Stockholm o heter Tott. Och Anci som väl är gift o bor i Sydamerika.
Helt otroligt vad livet kan ge en om man bara vill. Ha det bra Linda.
Mamma Mona