fredag 12 februari 2010

Välkommen Februarilov!



Snowtubing i Snowparken ser barnen fram emot att återuppleva. Jag ser fram emot at vakna till riktigt vackra vyer.

Nu har vi lov! Det kom alldeles lagom och det skall bli riktigt skönt. Vi börjar med att ha lek och mat med vänner i eftermiddag/kväll och sedan stundar en lugn helg. Kanske blir det en biotripp till Modena. Hjalmar och Selma vill gärna se Alvin och gänget 2 och om vädret håller i sig, med snö och slask, kan nog önskningen komma att förverkligas.

Senare i veckan packar vi bilen och kör mot några dagars skidåkning. Vi kommer göra ett återbesök i Valles. Vi har dock bokat in oss på ett annat hotell (med pool till barnens stora glädje), annars blir det sig likt. Hjalmars skall träffa "sin" skidlärare Christiane och Selma "sin" Franco. De längtar! Vi med!

6 kommentarer:

Helly på vift sa...

Åh, vad himla kul det låter. Jag vill oxå leka, men men jag är för gammal och har inga egna barn än. Kanske kan låna dina lite..? ;-)

Nina sa...

Absolut, känn friheten. Kanske då vi kommer till Sicilien?

Visst är det got att skylla på barnen ibland när lek-ådran tar över!

Nina

Anonym sa...

Tjohooo vad det ser kul ut!!!
Kram på er alla

Anonym sa...

Oj, glömde skriva att det var från "lilla" mig, syster Katja

Unknown sa...

Vad hàrligt med en nu skidsemester, det med pool làt ju himla bra.

Anonym sa...

Ser inte Selma rädd eller ledsen ut?

Annars ser det ju kul ut, men kanske inte för mig. Kommer nog gå superfort om jag skulle åka.

Mamma