måndag 1 februari 2010

Många bilder...

...och det kommer mera/flera snart , kanske jag dessutom kan bjuda på någon flimsnutt senare!

SnowParken och där bakom backen. Mitt emellan låg hotellet.


Hjalmar och Christiane i backen

Hjalmar i liften. Väldans bra med grön jacka, ser/hittar honom lätt i myllret av människor.

Här kommer vi...

Selma busar i backen när Hjalmar har lektion. Vill inte ha "hatti" på!

Syskonen, lite lagom trötta efter den dag i backen

Lek i snön med kompis W är alltid nästan mest uppskattat dock...

Selma väntar på sin skidlektion
Selma och Franco

Selma med F igen, hotellet i bakgrunden är "vårt".

Selma och Franco i liften/på bandet.

7 kommentarer:

Helly på vift sa...

Du verkar oxà haft en riktigt trevlig helg. Saknar verkligen snòn... Det har jag nog sagt fòrr ;)

Anonym sa...

Det ser ju underbart ut med era små barn i färgglada kläder och med de små små skidorna.

Härligt var det när ni provade på. Kanske minns jag mest dig Nina. Då vi var i Avoriaz o sen i Klövsjö o dina år i skidskola. Kanske du var som Hjalmar?
Har nästan glömt detta efter sådär 30 år.

Mamma

Unknown sa...

àh, vad hàrliga bilder. Vad jag saknat att làsa era bloggar. Men nu àtergàr takten till det mer normala...och vad fina bilder du bjòd pà! Bra start. Tack!

Anonym sa...

Vilka härliga bilder. Roligt att Selma också vill åka skidor och visst gör det mycket med privat skidlärare. Idag har jag sålt in dig på skolan men det är ingen som vet hur hösten ser ut...
kram/sofia

Anna, Fair and True sa...

Å vad bra ni har det! Avis!

segsliten sa...

Åh, vad härligt med skidåkning! Själv har jag inte åkt skidor på ... kan det verkligen vara ... nämen ... säkert elva år!!!
Kram ☺

Anonym sa...

Kul att barnen nappade, och att ni fick åka lite oxå! Fina bilder. Ha en bra vår. Här är 50 cm snö, så vi får nog vänta på våren. kram Sara