lördag 9 januari 2010

Råttfällan...

Idag stod sällskapsspel på kvällens meny. Vi hann med ett par innan det började gå utför...det som började bra och trevligt slutade så här...


Sen satte vi på tv:n för omväxings skull och hamnade mitt i Ballano con le stelle, Italiens motsvarighet till Lets dance. Mitt bland alla Italiens mindre världskända kändisar dök två mer kända ansikten upp. "Ridge" från supersåpan Glamour (borde väl inte erkänna att han kändes bekant...) och Carl Lewis. CL var dock bara med som gäst, ej som dansare...

5 kommentarer:

Familjen S sa...

Så påhittiga barn kan vara. Har man inga nappar i munnen längre får man ta råttfällefigurer i näsan...

Vicky sa...

Vi spelar också råttfällan om dagarna just nu - Bäst jag inte visar detta för mina barn :)

Anonym sa...

Hej Nina,
Vad härligt. Råttfällan är ett roligt spel, tyvärr har vi det bara i sommarstugan men där spelas det flitigt.
Så då var man tillbaka igen i verkligheten men det är himla skoj med nya utmaningar och glad barn!
Varmt välkommen sen efter sommaren. Jag ska sälja in dig...
kram/sofia

Anonym sa...

Ha ha ha...dom e för roliga dom små liven :) Kram Eva

Unknown sa...

Ahahahaa...skrattade gàtt àt dina roliga barn.