tisdag 29 juni 2010

Sommarlov och sommartider

Så var då sommarlovet här. Uppskattat av oss alla. Det blir lite andra tider då det är lov, kanske inte mest beroende på lovet utan mest på grund av värmen. Med sommarlovet kom sommarvärmen och vi njuter stundtals i solen, vid poolen men också i det svalare klimatet inomhus. AC - det är bra det!

Farewell Partyt gick över förväntan. En mysig tillställning för både barn och vuxna. Dessutom inte speciellt sorgligt alls. Toppen.

Jag ville gärna ha en midsommarbild på mig och Selma men hon var föga intresserad av att vara till lags...och nej det var inte kallt. Bara jag som var en liten "kylling", när vi lämnade festen (22,15) var det 26 grader enligt bilens termometer.

Ibland under dagarna/kvällarna hamnar jag framför datorn, då letar jag hotell inför vår minisemester nästa vecka. Men innan dess; Movie Night ikväll, Pizzakväll hos en av Selmas klasskompisar imorgon sen reser minsann Seb till Sverige i en sväng innan det är tennismatch och grillfest på lördag.

3 kommentarer:

Helly på vift sa...

Vad kul att se en bild på dig :) Låter supermysigt med sommarlov. Hoppas ni får det riktigt bra tillsammans.

Kram!

Familjen S sa...

Ååååhhhh, mer tennis....avundsjuk, kan det vara match mot Hs månne?
Kram Katarina

Anonym sa...

Så trevligt att få se mamma också på bild. Ha nu en trevlig minisemseter som du kallar det.

Mamma