söndag 1 november 2009

Bara bilder

















6 kommentarer:

Helly på vift sa...

Vart är bilderna tagna? Antar att ni är på zoo för så vitt jag vet så är noshörningar väldigt skygga...

Nina sa...

Parco Natura Viva. Zoo/Djur/Safaripark mellan Verona och Lazise vid Gardasjön. Kan nog tro att noshörningar i frihet är skygga men dssa verkar vara allt annat än skygga...väldig nyfikna...

Anonym sa...

Jag tror inte att jag vill åka dit. Gillar inte hemska djur.
Du är helt fantastisk att ta foto.
Kul för er att se på dessa bilder nu efteråt. Måste vara spännande att få se dem fr en bil. Men som sagt, planera ingen resa dit med mig.

Mamma Mona

Nina sa...

Jag lovar mamma, vi kommer inte åka dit...

Unknown sa...

ååh, vad härliga bilder! Riccardo uttryckte sig sicilienskt: mammamia, quanto é! :=)

Nina sa...

Man tackar för peppiga uttalande om mina/våra foton. I detta fall kan jag faktikt inte ta åt mig av alla godbitarna...Seb tog en del av dem...det är inte ofa han får låna kameran.