måndag 30 november 2009

Bene, bene

Bra, bra.

Vi har det bara bra nu när mormor är på besök. Det vanliga händer och sker. Presenter, lek, bus och god mat. Sen fixar mormor allt det där behövliga som jag tycker är lite svårt. Som att tvätta lammullströjor och sy upp byxor till exempel. I lördags fick Seb och jag några timmar på tu man hand, då blev det tennismatch, shopping och restaurngbesök. Ljuvligt!

Idag har mormor och jag varit på Ikea, snart kommer barnen och då blir det bullbak. Lussebllar.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt att ha mamma på besök. Njut och hälsa så gott till henne från mig med en stor kram!
Kramar till dig med!
Linda

Unknown sa...

Vad härligt med mamma/mormor besök. Och Ikea...damn, att maffian inte låter dem öppna i Catania. Saknar köttbullarna!

Anonym sa...

Mormor mormor!!!!!!
Hon är bara bäst.
Kram till er alla
Katja

Vicky sa...

Det låter som ett mycket praktiskt och trevligt besök :)
Njut!!

Anonym sa...

Mormrar, morfrar, farmrar och farfrar är guld värda. Hade mina här förra veckan. Härligt att ni fick restaurangbesök på tu man hand.
Ta hand om er / Sara

Helly på vift sa...

Làter riktigt trevligt :) Hàr blir det inga lussebullar eftersom sambon sàger att kanelbollarrna àr mkt godare ;)