tisdag 17 februari 2009

Full fart med mormor

Sen igår är mormor här och vi jobbar i full fart med alla sådana saker som mormödrar (mammor) är väldans bra på + att mormor leker och busar med Hjalmar och Selma förstås. Mormor kom med massor av paket och andra saker som vi (jag) beställt från Sverige. Lite julafton och födelsedag för oss alla på samma gång.

Idag har vi inhandlat nya blommor och i eftermiddag är det plantering i trädgården som gäller. Härligt och vårigt! Sen skall det bakas tårta! Tack för alla hälsningar förresten, det värmer!

Seb ringde imorse då han var framme i Japan, skönt att resan gått bra men trist att han befinner sig på andra sidan jorden...

1 kommentar:

segsliten sa...

Låter som när min mamma kommer hit, paket, smågodis och leverpastej för hela slanten. Själv kommer jag åka till Sverige den här gången med lillkillen, Vi åker om en vecka. Mamma kommer inte förrän till påsk, men det passar mig utmärkt, eftersom jag var för sjuk till nyår för att kunna njuta av att vara hemma.
Kram ☺