onsdag 4 februari 2009

Mycket att ta igen

Nu när barnen är tillbaka på dagis igen och vardagen ser ut som vanligt har vi alla en del att ta igen efter 2 veckor hemma. Hjalmar vill ta igen alla missade playdates och vill leka, leka och åter leka med sina kompisar efter skolan och än så länge har han fått sin vilja igenom. Tur att hans kompisar har småsyskon som är Selmas kompisar och mammor som är mina kompisar...Underlättar mycket och det är ju ganska trevligt att ibland tillbringa eftermiddagarna med tjejsnack och kaffe!

Igår tog jag tag i något som jag borde gjort för länge sedan, ca. 2 år sedan....Jag köpte joggingskor och invigde dem med både joggingrunda och träningspass i källaren. Träningsvärk idag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

usch då, låter farligt inför beach 2009! Själv borde jag väl också....men....det finns många ursäkter.
Ja, livet rullar på
stor kram/sofia

Nina sa...

Sofia: jag riktar in mig på beach 2010!
Brev på väg till dig/er, kan kanske liva upp det dagliga ekorrhjulet lite...KRAMAR Nina

segsliten sa...

Min sjukgymnast har tjatat på mig att jag ska sporta lite. Jag gjorde det tidigare men slutat, det finns ju en anledning till att jag går till sjukgymnast. Dessutom går jag dit varje dag, och vet inte var jag ska få tid till sport också.
Kram ☺

Vicky sa...

Familjer där var och en har varsin kompis är väldigt praktiskt!

Klart du kan skicka ett mail - sen får vi se om jag klarar av att svara dig ;) Adressen finns på bloggen.

Det närmar sig en vecka med feber nu men jag hoppas han kan gå 1/2 dagen imorgon medan jag handlar och åker och tränar.
Ha de!