torsdag 19 februari 2009

Saknar pappa

Kram skickas till pappa i Japan!

Seb befinner sig fortfarande i Japan och barnen saknar honom (jo, jag med!). Tur att mormor är här och förgyller våra lediga dagar. Varje morgon frågar Hjalmar: -Kommer pappa idag? Och än så länge har jag fått svara: -Nej, inte idag. Utfrågningen fortsätter med: -Nästa dag?, Nästa dag? osv. Men idag hade jag glädjen att stanna redan vid första följdfrågan, för om vi har tur med flygresor och annat så kommer Seb hem imorgon! Vi längtar!








3 kommentarer:

segsliten sa...

Mina barn har karnevallov på måndag och tisdag.
Kram ☺

Vicky sa...

Ja, det är ju lite konstigt när familjen inte är "hel" - klart att pappa fattas. Jag och dottern är själva hemma fram till på söndag. Det ska bli skönt och roligt - men känns mycket märkligt!

Anonym sa...

Jag missade ocksa namnsdagen,och alltsa ocksa lilla systerdotterns. Jag personligen lägger inte nagon vikt vid namnsdagar sa du är förlaten =)
Hoppas att födelsedagen var trevlig och att du njuter av besöket fran mamma M.
Hur länge till stannar ni i Italien till slut??
En stor kram. Linda